wtorek, 4 czerwca 2013

Nowy rozdział + przeprosiny + ogłoszenie

Kilka minut temu dodałam nowy rozdział opowiadania. Jak zwykle jest masakrycznie krótki i znowu pojawiają się pytania, które chyba na jakiś czas pozostaną bez odpowiedzi.
Przepraszam, że tak długo nie pisałam rozdziału, ale nie umiałam objąć go w słowa. Mam plan na wszystko, ale nie umiem tego za bardzo zrealizować.

Zapraszam do obserwowania oraz śledzenia nas na takich stronach jak: Facebook, Bloglovin i Instagram oraz zadawania pytań na asku.

Jeśli napisaliście wiersz lub krótkie opowiadanie możecie wysłać nam je na maila (w zakładce "kontakt" macie maile) do mnie (SJPW), a z ochotą wstawimy je na naszego bloga. Oczywiście będą podpisane waszymi pseudonimami, oraz dorzucimy do nich linki do waszych blogów.

Pozdrawiam, SJPW

2 komentarze:

  1. Lecę przeczytać rozdział ale najpierw:
    Nominowałam Was do The Versatile Blogger Award szczegóły u mnie w zakładce "Nominacje". :)

    http://oczami-scarlett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjdzie wena, będzie pisanie :)

    OdpowiedzUsuń

Słowa mają większą moc niż myslisz. Nie wierzysz? Sprawdź pisząc komentarz ;)