piątek, 31 maja 2013

Nr. 23

Rodzeństwo
Młodsze jest chyba nie do opanowania.
Wszystko niszczą bez gadania.
Siostra podbiera ciuchy,
Młodszy brat beka i hoduje muchy.
Wysmarują mydłem w łazience całą podłogę,
Tak abyś mógł z łatwością złamać nogę.
Starsze rodzeństwo też nie jest takie cudne.
Dokucza, jest denerwujące i marudne.
Siostra z koleżanką wkółko hałasują.
Brat z przyjacielem dom demolują.
Jednak czasami miło mieć rodzeństwo.
Pogadać, pośmiać się, lub pomyśleć wspólnie nad życiową klęskom.
To tacy przyjaciele, których sobie nie wybieramy.
W końcu na to, że jesteśmy spokrewnieni wpływu nie mamy.


3 komentarze:

  1. ZGADZAM SIĘ, TAK TO JUŻ JEST Z RODZEŃSTWEM. jA MAM MŁODSZEGO BRATA I JEST NIEMOŻLIWY. ;P

    http://my-lovely-worldxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam rodzeństwa, ale bardzo chciałabym. Wasz blog jest po prostu genialny. Gratuluję talentu.

    OdpowiedzUsuń

Słowa mają większą moc niż myslisz. Nie wierzysz? Sprawdź pisząc komentarz ;)