piątek, 7 czerwca 2013

The Versatile Blogger Award


Zostałyśmy nominowane, do The Versatile Blogger Award przez http://oczami-scarlett.blogspot.com/.
Ogromnie dziękujemy!!!

Oto zasady:

1. Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu.

2. Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu.
 
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.

 
4. Nominować min.7 blogów, które twoim zdaniem na to zasługują.

 
5. Poinformować o tym fakcie autorów tych blogów.
 

Wolf
1. Uwielbiam Skrilexa, ale dla kontrastu słucham muzyki celtyckiej.
2. Kocham czytać.
3. Uwielbiam rysować
4. Moje ulubione książki to seria Kroniki Pradawnego Mroku
5. Interesuję się fauną i florą
6. Mam w zwyczaju zgubić raz na jakiś czas coś ważnego.
7. W moim pokoju ściany są oblepione fotografiami wilków (coś ze mną jest nie tak? :D)

SJPW
1. Uwielbiam Avril Lavigne i Bruno Marsa.
2. Kocham czytać, a pisanie to mój sposób na pokazanie swoich uczuć.
3. Kompletnie nie umiem rysować.
4. Moje ulubione książki to seria Jutro, seria CHERUB, seria Pre
tty Little Liars... długo by wymieniać :)
5. Kocham fotografować kwiaty, krajobrazy, drzewa itp.
6. Często odchodzę od komputera, nie wyłączając go, bo o nim zapomnę. A kiedy ogarnę, że muszę go wyłączyć okazuje się, że nie zmieniłam statusu na Skypie i wszyscy się do mnie dobijają.
7. W pokoju mam jedną ścianę przy której nie stoi żaden mebel, zamiast tego na ścianie wisi mnóstwo plakatów, plan lekcji, rysunki koleżanek, sprawdzian kolegi itp.
 
 
Oto nominowane blogi :
 
 

6 komentarzy:

Słowa mają większą moc niż myslisz. Nie wierzysz? Sprawdź pisząc komentarz ;)