wtorek, 7 maja 2013

Nr. 19

Nauka
To co napiszę nie ma większego znaczenia.
Nienawiść do nauki i tak skacze poprzez pokolenia.
Nikt nie zaprzeczy, że jesteśmy tacy.
Panuje nad nami ta obrzydliwa niechęć do pracy.
Matma, geografia, chemia i fizyka.
Którego z kolei uczymy się języka?
Mimo, że mądrzy nic nie wiemy.
Tylko ściągać na lekcji umiemy.
Nie mówię, że wszyscy, bo niektórzy się starają.
Nauczą na test, a potem dobre oceny mają.
Uczą się niekoniecznie z przyjemnością,
Zwyczajnie chcą ukończyć szkołę z radością.
Czy nie macie satysfakcji gdy wiecie coś ciekawego?
Radość z nauki to doprawdy nic złego.
 -----———-------------------------------
PS: Hejka!!! Jestem taka szczęśliwa!!! Obserwuje nas już 8 osób i z tego powodu mam do was pytanie. Czy mamy założyć fan page na fejsie? Prosimy o komentarze TAK/NIE.
Nie chcemy zakładać go żeby nikt się nim nie interesował.

4 komentarze:

  1. dodałam bloga do zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) super to wiele dla mnie znaczy :)
      vrecenzje.blogspot.com

      Usuń
  2. Bardzo fajny wiersz taki prawdziwy ;3. A z tym : Czy nie macie satysfakcji gdy wiecie coś ciekawego?
    Radość z nauki to doprawdy nic złego. - to najlepsze, ja się uczę na te sprawdziany i kartkówki bo nie chce już być nieukiem w wieku 11 lat ;)

    obserwuje twojego bloga zaobserwujesz mojego ? - zycieameli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chętnie zaobserwuję i poczytam.
      Miło mi, że ci się podoba.

      Usuń

Słowa mają większą moc niż myslisz. Nie wierzysz? Sprawdź pisząc komentarz ;)