wtorek, 12 lutego 2013

Nr.6

Odmienność

Idzie ulicą pewna dziewczyna,
wszystkich niepokoi jej tajemnicza mina.
Czarne oczy, hipnotyzujące,
serce ze złości gorące.
Czarny ubiór, ciemna skóra,
Przeklęta natura.
Kogo obchodzi, że uczucia ma.
Gdy wpatrują się w nią co dnia.
Czy ktoś by się przejął gdyby się o jej smutku dowiedział ?
Czy coś by w tej sprawie powiedział.
Gdy do autobusu wsiada dorośli i dzieci
Odsuwają się od niej jakby była cuchnącym workiem śmieci.
Ale ma przyjaciół którzy rozumieją ją w stu procętach.
Za zmianę tego nie dałaby ani centa.
Bo gdy wie że krtoś normalnie ją traktóje,
Idzie ulicą i się innymi nie przejmuje.

 

3 komentarze:

  1. Cześć mam na imię Natalia i bardzo podobał mi się twój wiersz "Odmienność" gdy go czytałam wydawało mi się że jest o mojej koleżance z klasy która jest mulatką. Ostatnio jej kolega powiedział o niej bardzo niemiłą rzecz i koleżanka bardzo się obraziła pomimo tego że lubi tego chłopaka. Dzięki twojemu wierszu rozumiem problemy Sary (bo tak się nazywa ta dziewczyna)i wiem co czuje oraz w razie wypadku mogę jej pomóc. Cieszę się i dziękuje w imieniu wszystkich ludzi o innym kolorze skóry lub źle traktowanych że piszesz takie wiersze bo dzięki temu inni ludzie mogą zrozumieć innych ludzi i może trochę zmądrzeć więc jeśli napisałaś ten wiersz ze względu na to że też taka jesteś to serdecznie ci dziękuje i proszę abyś dalej kontynuowała swoje pisanie i dalej wymyślała tak mądre i piękne wiersze. Mam nadzieję że nie usuniesz mojego komentarza. :P
    Pozdrawiam Natalia ze Szczecina.

    OdpowiedzUsuń
  2. Milo slyszec, ze komus podoba sie to co robie, zapraszam cie Natalio niedlugo, bo niedlugo wstawie tu moje opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, ciekawy wiersz, aż się przypomina kilka ciekawych określeń mojego stylu i karnacji ^^

    OdpowiedzUsuń

Słowa mają większą moc niż myslisz. Nie wierzysz? Sprawdź pisząc komentarz ;)