piątek, 15 lutego 2013

Nr. 7

Walentynkowy wiersz. Każdy kto nie dostał wczoraj walentynki, niech pamięta, że ktoś go tak czy siak kocha, tylko albo się boji, że nie odwzajemniasz jej uczuć, albo jej nie dostrzegasz. Otwóż oczy i zobacz kto wygląda na zakochanego!!! Może to ktoś z grona twojich najbliższych przyjaciół, może wrogów, albo osów których nie dostrzegasz. jest dużo rodzajów miłości i jej okazywania, a oto kilka z nich, miłego czytania

Walentynkowa miłość
Mimo, że ludzka, nie do końca pojęta,
Masą teori objęta,
Jedni owijają w bawełnę, inni wogule nie rozmawiają
Jedni prubują zadowolić się przyjaźnią, inni biją i bokuczają.
Niektóży kochają kogoś kogo nieznają,
Naprzykład szkolne ciacha wspaniałą opinię na ten temat mają.
W ten dzień prubujemy zwalczyć przyzwyczajenia,
Aby spełnić miłosne marzenia.
By wziąść w rękę ten list.
Wiedząc, że szczerych słów nie przebije nawet wielgachny miś.
Spojrzeć tej właśnie osobie w oczy,
Zobaczyć znów ten błysk uroczy.
Podać kartkę i uciec szybko.
Myśląc co ta osoba pomysli czytając słowa: Moja złota rybko.
Ryzyko jest ryzykiem,
Tak jak życie jest życiem,
Bo może się okazać, że ta osoba też cię lubi,
Ale tak jak ty to w sobie tłumi.

Przepraszam, że dopiero dzisiaj, ale nie miałam za dużo czasu wczoraj.
Miłego dnia po Walentynkach.

SJPW


 

4 komentarze:

  1. Blog świetny.Przeczytałam wszystko bo czytać po prostu uwielbiam.Może zajrzysz do mnie? http://dara-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodałam możliwość obserwacji.Dziękuję za komentarz ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. Za twoją radą zrobiłam wpis o Girls' Generation.Masz ochotę to wpadnij.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uh, nie cierpię Walentynek, jak dla mnie to idiotyczne święto ;P

    OdpowiedzUsuń

Słowa mają większą moc niż myslisz. Nie wierzysz? Sprawdź pisząc komentarz ;)