niedziela, 17 lutego 2013

Nr. 9

Robię zadanie domowe i... mam wenę.

Matma
Siedzę i myślę : Jak to obliczyć ?!!
Czy mam to najpierw na ułamek zwykły przeliczyć?
Dodać, odjąć czy pomnożyć.
Ile można się nad tym głowić?
Wiem!!! Na internecie sprawdzę!!!
Chociaż, że ktoś mi pomorze mam marne szanse.
Sprawdzam... nikt nie ma pojęcia,
A mogłam iść na te głupie wyrównawcze zajęcia...
Czytam już chyba setny raz to zadanie,
Ale sama odpowiedzi nie znajdę na nie.
Mówię: -Kurde, prędzej tera zejdę niż to zrobię !!!
A jednak chwilkę potem zapala się lampka w głowie.
Teraz mogę już przyznać w duchu: -Super, zrobiłam, to był banał.
Sekundę potem patrzę, jeszcze 15 z matmy zadań, CO ZA KANAŁ !!!

3 komentarze:

  1. Fajny wiersz:P Chociaż muszę przyznać, że tematyka jest niecodzienna:D Fajnie piszesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki, miło to słyszeć
      jeśli masz pomysł na temat wiersza to misz śmiało

      Usuń
  2. Super wiersze ty też masz talent. Ja na przykład nie umiem układać takich fajnych wierszy. Grafika i tło pasują jak ulał.

    OdpowiedzUsuń

Słowa mają większą moc niż myslisz. Nie wierzysz? Sprawdź pisząc komentarz ;)