wtorek, 27 sierpnia 2013

Nr.33


To koniec
Nie wiem czego nie rozumiesz.
Czego w słowie "koniec" nie pojmujesz.
Kiedy mówię: Nie chce nigdy więcej tracić na ciebie czas.
Ty ględzisz: Spróbujmy jeszcze raz.
 Kiedy daje do zrozumienia, że się nie udało. 
 Ty wmawiasz, że dałam ci czasu za mało.
 Zrozum, że winny jesteś jedynie ty.
 To ty w tej bajce jesteś ten zły.
 Na starcie byłeś taki wspaniały.
 Teraz nic z tego nie mamy.
 Ja dałam sobie dawno spokój z tobą
I znowu nie udaję i jestem sobą.
A kiedy ludzie się mnie o ciebie pytają.
Ja odpowiadam: Ludzie czasem się rozstają.
No, bo szczerze to nigdy nie byliśmy blisko.
 Po prostu wymyśliłeś sobie to wszystko.
 Miałeś swą szanse, poległeś w dwa tygodnie, czy prędzej.
 Jedno jest pewne: szansy nie dam ci więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Słowa mają większą moc niż myslisz. Nie wierzysz? Sprawdź pisząc komentarz ;)